Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Люлькова Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Люлькова Ю. М. Необхідність формування економічної компетентності учнів у навчанні географії в основній школі [Електронний ресурс] / Ю. М. Люлькова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 15. - С. 182-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_15_35
| 2. |
Люлькова Ю. М. Економічні знання у змісті географічної й економічної шкільної освіти [Електронний ресурс] / Ю. М. Люлькова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 41. - С. 162-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_41_33
| 3. |
Люлькова Ю. С. Готовність майбутніх магістрів освіти до опрацювання результатів експериментальних досліджень як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Ю. С. Люлькова, О. В. Семеніхіна // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_20 Розглянуто проблему готовності магістрів освіти до опрацювання експериментальних досліджень. Для ефективного проведення магістерського дослідження та здійснення професійної діяльності у майбутньому магістр освіти має оперувати широким спектром різноманітних знань та володіти різноманітними методами для опрацювання отриманих результатів та доведення їх достовірності. Оскільки магістратура є базою для підготовки не тільки фахівців високої професійної кваліфікації, а й майбутніх вчених, рівень загальної і професійної підготовки яких повинен відповідати вимогам постійно мінливого суспільства, окреслюється проблема забезпечення якості освітнього процесу в магістратурі, орієнтованого на підготовку творчих фахівців, що володіють крім високої професійної кваліфікації, вмінням ставити дослідницькі завдання, планувати проведення досліджень, виконувати дослідні дії, аналізувати вихідні дані і оцінювати результати досліджень.
| 4. |
Люлькова Ю. М. Методика експертного опитування щодо визначення впливу соціально-економічних чинників на розвиток загальної середньої освіти України в змісті посібника з педагогічного прогнозування для вчителів [Електронний ресурс] / Ю. М. Люлькова // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 21. - С. 228-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_21_21
| 5. |
Прохоренко O. Особливості навчально-методичного забезпечення освітнього процесу в умовах карантину [Електронний ресурс] / O. Прохоренко, Ю. Люлькова // Проблеми сучасного підручника. - 2020. - Вип. 25. - С. 112-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2020_25_12
| 6. |
Трубачева С. Дидактичні особливості формування навчальної компетентності учнів в умовах цифровізації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти під час воєнного стану [Електронний ресурс] / С. Трубачева, О. Мушка, Ю. Люлькова // Проблеми сучасного підручника. - 2022. - Вип. 29. - С. 202-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2022_29_21
| 7. |
Трубачева С. Навчально-методичне забезпечення освiтнього середовища закладу загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / С. Трубачева, Ю. Люлькова // Проблеми сучасного підручника. - 2021. - Вип. 26. - С. 242-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2021_26_22
|
|
|